Fathia Latiff Buka Pekung Zarina Anjoulie? – ‘Dah La Kau Pernah ‘Tut’ Dengan Ismail Izzani’

Pelakon Fathia Latiff memberi amaran kepada aktres Zarina Anjoulie untuk tidak masuk campur mengenai konflik yang sedang berlaku membabitkan dia dengan Zahirah MacWilson.

‘Pernah tut dengan Ismail’

Menerusi perkongsian di Instagram Story (IG Story), Fathia berkata Zarina atau mesra dengan sapaan Anju tiada hak untuk terlibat dalam isu tersebut.

Malah, Fathia memetik nama Ismail Izzani dan mendakwa penyanyi itu pernah melakukan sesuatu dengan Zarina.

Kau (Zarina) cakap apa? Aku tak boleh tahan kalau nanti kau balas dekat aku? Macam bodoh perangai kau. Dah la kau pernah ‘tut’ dengan Ismail Izzani.

Aku cakap benda betul dan aku tak takut langsung benda yang benar. Apa lagi kau buat? Dengan gigi taring palsu kau, tiba-tiba nak cakap aku hati busuk.

Siapa yang hati busuk? Siapa yang bercakap fasal siapa dulu? Siapa yang masuk campur?

Kau pun tak tahu apa situasi aku dengan Zahirah, tak tanya pun dekat aku, lepas itu nak keluarkan kenyataan.

Bagaimapun, hantaran tersebut telah dipadam Fathia beberapa jam kemudian.

Terdahulu, tiada angin tiada ribu, Fathia menerusi sesi siaran langsung di Instagram tiba-tiba mengutuk Zahirah dengan mengatakan wajahnya seperti pembantu rumah atau bibik.

Malah, Fathia berkata dia bersyukur tidak berkahwin dengan Aiman Hakim Ridza kerana mendakwa aktor itu tidak memiliki wang.

Bertambah parah lagi, apabila dia memuat naik gambar sewaktu mereka sedang bercinta dan mengatakan Aiman tidak ‘move on’ dan masih menyayangi dirinya.

Pun begitu, pihak pengurusan yang mewakil Zahirah dan Aiman memaklumkan pasangan itu dalam keadaan baik dan memilih untuk tidak memberikan sebarang kenyataan.

Sumber: Instagram

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*