“Patutlh tak bgi isteri cek video dashcam..” Netizen, Kantoi Alif dan Fatin lakukan ini dalam kereta?

Kisah rumah tangga pasangan personaliti media sosial iaitu Aisyah Hijanah dan suami, Alif Teega dilihat masih menjadi perbincangan hangat netizen. Malah, satu demi satu ‘rahsia’ mula terbongkar.

Adik dedah rekod kesihatan Aisyah

Sebelum ini, sepupu dan merangkap adik susuan Aisyah iaitu Amirul Adni Rustam mendakwa ibu kepada dua orang anak itu pernah menjadi mangsa keganasan rumah tangga oleh suaminya.

Terbaharu, Amirul sekali lagi mendedahkan rekod kesihatan dipercayai Aisyah di mana dia pernah ke pusat perubatan untuk mendapatkan rawatan setelah didakwa dipukul oleh Alif Teega.

Menerusi laporan tersebut, Aisyah dikatakan mengalami bengkak pada lengan setelah didakwa direntap oleh suaminya dalam satu kejadian pada 10 Oktober lalu. Difahamkan, ketika kejadian didakwa berlakunya pertengkaran antara mereka berdua.

Menerusi rekod seterusnya, Aisyah didakwa telah dipukul beberapa kali oleh Alif dalam tempoh setahun. Kali terakhir adalah pada 8 November lalu dan kejadian itu didakwa berpunca disebabkan orang ketiga.

Bukti

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*