“Ally Iskandar hadiri majlis resepsi Farah Lee. 1 dalam sejuta je macam ni, adab dan ilmu seiring”

Pada 5 Januari lalu, aktivis kemanusiaan dan personaliti media sosial iaitu Farah Lee telah mendirikan rumah tangga bersama Fuad Hashim selepas tujuh tahun bergelar ibu tunggal.

Bekas suaminya iaitu pengacara dan personaliti televisyen, Ally Iskandar dilihat turut hadir ke majlis resepsi tersebut.

Menerusi temu bual bersama Mingguan Wanita, Ally menzahirkan rasa syukur kerana Farah ditemukan jodoh yang baik dan anak perempuan mereka Maream Esaabel dapat menikmati sebuah keluarga yang lengkap.

Macam Farah kata tadi, sekarang kami pun dah seri..dia pun dah berkahwin. Alhamdulillah saya bersyukur dan gembira.

Semoga anak kami Maream dapat rasa institusi keluarga yang lengkap di rumah.

Saya tengok wajah Fuad sejuk hati, saya rasa dia boleh jadi ayah yang baik.

Dalam masa yang sama, pengacara berusia 48 tahun itu berkata dia dan Farah sentiasa bertoleransi dalam hal yang melibatkan anak mereka meskipun kadang kala berbeza pendapat.

Kami pun ada pendirian masing-masing tapi yang penting bagaimana anak akan mengharungi semua ini. Walaupun ada perbezaan pandangan atau pendirian, kami kena cari satu jalan tengah untuk merasai institusi keluarga itu walaupun berjauhan.

Memang kalau soal anak kami akan bertolak ansur dan bertimbang rasa, Alhamdulillah setakat ini begitulah.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet mengagumi sikap mereka dengan menyifatkan mereka sebagai ibu bapa yang sangat matang dalam menguruskan keperluan anak.

Untuk info, Ally dan Farah sebelum ini mendirikan rumah tangga pada 20 Januari 2012 namun disahkan bercerai pada 17 Ogos 2016. Hasil perkahwinan tersebut mereka dikurniakan seorang cahaya mata yang kini berusia 9 tahun.

Ally kemudian menamatkan zaman dudanya dengan berkahwin kali kedua bersama Marina Ibrahim pada 22 Jun 2019.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*