Caprice dedah ‘orang kanan’ Ebit Lew mulai sedar, bersyukur kebenaran semakin hampir

Umum sedia tahu selebriti, Caprice atau nama sebenarnya, Ariz Ramli memang kerap memuat naik perk0ngsian mengenai seorang personaliti dakwah, Ebit Lew sejak beberapa tahun lepas.

Dua tahun penantian

Terbaru, Caprice telah memuat naik hantaran di IG st0ry dengan menyatakan selepas dua tahun akhirnya kebenaran bakal terbongkar tidak lama lagi.

0rang kanan ucap selamat tinggal kepada Ebit Lew

Caprice memaklumkan yang ‘0rang kuat’ kepada pers0naliti dakwah itu sendiri telah mengucapkan ‘selamat tinggal’ kepada individu tersebut.

Ujar selebriti itu lagi, dia bersyukur kerana selepas dua tahun akhirnya insan yang dikatakan dianiaya telah berani tampil.

0rang kuat dah tampil dedah sesuatu

Ada masa nak k0pi2 dengan Caprice

Walau bagaimanapun, individu yang didakwa ‘orang kuat’ kepada Ebit Lew itu telah menyatakan yang mereka semua pendosa dan berharap dapat menyelesaikan masalah antara dia dan personaliti dakwah berkenaan sebara ‘adik-beradik’.

Namun begitu, dia sangat menghargai keprihatinan Caprice dalam isu berkenaan dan terbuka untuk bertemu dengan selebriti terbabit pada bila-bila masa.

Untuk rek0d, perbalahan antara Caprice dan Ebit Lew telah berlarutan sejak beberapa tahun bermula dengan isu ketika masing-masing berada di Palestin.

Pelbagai pendedahan dibuat antara mereka sehingga membuatkan negara sedikit kecoh dengan isu-isu yang dibangkitkan mereka di media sosial.

Sumber: Instagram Caprice

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*