Kec0h Puteri Sarah Kantoi H1sap V4pe Masa LlVE Di TikT0k? Kawan Baik Jelaskan Perkara Sebenar

Peminat Puteri Sarah Liyana meluahkan rasa kecewa dan terkejut apabila ada yang mendakwa selebriti itu menghisap sesuatu seperti rokok elektronik (vape) ketika bersiaran langsung di TikT0k.

Netizen yang mengikuti sesi live tersebut meminta selebriti itu memberi penjelasan dan mengakhiri tanda tanya yang bermain di fikiran mereka.

Tapi, nampaknya vape tersebut adalah kepunyaan pembantu peribadi Sarah yang dikenali sebagai Acu. Acu mengaku dia seorang perokok tegar dan kini cuba untuk berhenti rokok dengan menghisap vape.

Vape yang dilihat dalam video dibeli Acu ketika berada di Jakarta dan kandungannya adalah tanpa nikotin.

Acu mengaku silap dan meminta maaf kerana menghulurkan vape tersebut kepada Puteri Sarah ketika selebriti itu sedang rancak berbual mengenai isu pecah amanah.

Rakan baik Puteri Sarah yang sudah berkawan lebih 5 tahun turut tampil mempertahankan Puteri Sarah. Katanya, sudah tentu dia akan menegur jika selebriti itu ada melakukan perkara tidak baik.

@_norainibasre_

Membalas kepada @suria.mentari #puterisarahliyana #andiarsyil #norainibasre #norainibasreshop #binafshasweet #beritatiktok #gossip #lumier #cleansingbalm

♬ bunyi asal – Noraini Basre – Noraini Basre

@_norainibasre_

Membalas kepada @nita4001 #lumier #andiarsyil #cleansingbalm #binafshasweet #beritatiktok #norainibasreshop #norainibasre #puterisarahliyana #gossip

♬ bunyi asal – Noraini Basre – Noraini Basre

Sepanjang berkawan, dia tak pernah lihat Puteri Sarah hisap vape seperti yang berlaku di sesi live kelmarin.

Katanya, dia dan Puteri Sarah kerap outstation, bercuti, menunaikan umrah dan sebagainya bersama. Sepanjang tempoh itu, tak pernah pula dia melihat Sarah menghisap rokok atau vape.

Dia percaya pelakon itu hanya bergurau dengan pembantu peribadinya. Dia turut meyakinkan netizen bahawa dakwaan yang tersebar adalah tidak benar dan satu kesilapan.

sumber: b cari

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*