Eman Manan Dikatakan Bapa Amyra Rosli? Akhirnya Terbongkar Cerita Yang Sebenar..

Orang kata dalam dunia ini terdapat tujuh orang yang pelanduk dua serupa dengan kita, Namun, teori itu masih belum dibuktikan lagi betul ataupun tidak. Walaubagaimanapun, yang pasti ada wujud seseorang yang muka tidak tumpah serupa seperti kita.

Dalam bahasa Inggeris , perkara yang jarang berlaku ini dipanggil’ doppleganger’ yang bermaksud rupa yang sama namun bukan darah daging.

Ramai yang pasti mengenali pelako jelita tempatan, Amyra Rosli namun ramai yang tidak mengenali bapanya. Amyra jarang berkongsi gambar ibu bapanya tapi jika ada, dia sering nampak manja ketika bersama bapanya itu.

Bapa Amyra Rosli kelihatan seorang yang tinggi lampai dan berwajah manis. Baru-baru ini, Amyra Rosli ada berkongsi sebuah video dimana dia dan keluarganya menjalani kaedah ‘swab test’ untuk memastikan kesihatan seluruh keluarganya terjamin.

Di dalam video tersebut, kelihatan semua ahli keluarga menjalani ‘swab test’ dengan tenang. Amyra juga berkata di dalam kapsyen dia bahawa dia bersyukur kerana semua ahli keluarganya mendapat keputusan negatif.

Netizen juga memuji tindakan Amyra yang mengambil langkah awal untuk memastikan ahli keluarganya masih dalam keadaan sihat dan tidak terjebak dengan wabak tersebut.

Selain itu, ada juga netizen yang tertarik kepada bapa Amyra dan mengatakan tersalah sangka bapanya dengan pelakon veteren, Eman Manan.

Nampak je mata netizen ni yee… Namun, memang betul kata mereka, wajah bapa Amyra Rosli memang ada iras-iras Emam Manan.

Mengenai perkembangan Amyra rosli yang terkini, dia sedang menjayakan sebuah drama bersiri bertajuk ‘Sabarlah Duhai Hati’ yang sedang ditayangkan di TV3 slot Akasia.

Sumber : Instagram Amyra rosli

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.
PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*