[VIDEO] “Doh La Kita Sorang Tino”, Gadis Menangis Ditinggal Ketika Ride Beramai-Ramai

Setiap individu pasti mempunyai minat masing-masing. Bagi mereka yang mempunyai minat terhadap aktiviti permotoran pasti tidak asing lagi dengan aktiviti ride beramai-ramai. Begitu juga dengan seorang gadis yang tular melalui aplikasi TikTok baru-baru ini.

Menangis teresak-esak sambil meluahkan rasa kecewa

Seorang gadis menerusi akaun TikTok yang bernama @mekyaa_yaa0 telah membuat satu perkongsian video. Dalam video tersebut dia sedang menangis teresak-esak sambil meluahkan rasa kecewanya apabila ditinggalkan ketika aktiviti ride beramai-ramai.

Gadis tersebut ditinggalkan seorang diri kerana lambat

Gadis tersebut ditinggalkan seorang diri kerana lambat walhal dia satu-satunya perempuan yang ikut serta aktiviti tersebut. Dia juga rasa menyesal kerana tiada seorang lelaki pun yang bertanggungjawab keatas dirinya. Walaupun masing-masing tidak mengenali, tapi menurutnya tidak salah untuk saling tolong-menolong kerana aktiviti tersebut dibuat secara beramai-ramai.

Gambar Hiasan

Mempersoalkan adakah mereka tidak merasa kasihan kepada dirinya

Gadis tersebut juga mempersoalkan adakah mereka tidak merasa kasihan terhadap dirinya yang berseorangan diatas jalanraya. Dia akui bahawa dirinya lambat kerana orang lelaki semestinya membawa motor dengan laju namun adakah mustahil untuk menunggunya. Orang ramai pula rata-rata menasihati supaya gadis tersebut tidak perlu untuk mengikuti ride tersebut kalau hanya sorang-sorang perempuan. Ada juga yang mengatakan bahawa gadis tersebut tidak pandai mencari kawan kerana zaman sekarang zaman select.

@mekyaa_yaa0

Kakak viral jerik keno tinggal🙇🏻‍♀️😌,, xcayo hoh tgoklah kito post pulok

♬ bunyi asal – Mekyaa🦋_ – Kakak nyo manjoo😭

sumber: Kisahdunia

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*