“Saya Hidap kanser.. Menunggu mati je..Kalau sy tiba2 syp tu.. ” Netizen Terkejut Lihat Video keadaan terkini Sajat..

Umum mengetahui bahawa Nur Sajat kini sudah menetap di Australia dan boleh dikatakan segelintir rakyat Malaysia masih mengikuti perkembangan hidupnya menerusi media sosial.

Terbaharu, Sajat mendedahkan sesuatu yang mengejutkan ramai orang terutama sekali pengikutnya ketika live iaitu dia menderita sakit kanser.

@sajjadlegacy

Sajat sakit cancer 🤔

♬ original sound – sajjadlegacy – sajjadlegacy

Berita mengejutkan itu diberitahu oleh Sajat dan dia juga meminta maaf kepada semua orang andai kata tidak sempat meminta maaf.

Hal itu telah mengejutkan orang ramai dan rata-rata netizen di ruangan komen juga telah meminta maaf kepada Sajat kerana pernah mengkritik serta bercakap buruk tentangnya serta banyak lagi.

Malah, para netizen mengatakan bahawa mungkin ini adalah peringatan dari Allah untuknya mendekatkan diri kepada Allah dan mendoakan agar dia memperoleh kesembuhan.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*