Guru Berstatus Suami Orang Ada ‘Affair’ Dengan Ibu Murid Sendiri, Jatuh Cinta Sebab Manja – “Isteri Saya Gar4ng”

Makin lama makin tenat perangai cur4ng orang kita ni. Dalam satu perkongsian di media sosial, seorang wanita kant0i berbalas mesej dengan guru kelas anaknya.

Semuanya bermula dengan bertanyakan pendapat dan membincangkan hal yang perlu namun lama kelamaan hubungan itu menjadi lebih akrab.

Wanita itu dan guru lelaki terbabit akhirnya menjalinkan hubungan sedangkan masing-masing sudah mendirikan rumah tangga.

Di saat suami sibuk mencari nafkah, dia bermadu kasih terhadap suami orang lain.

Kecurangan wanita itu akhirnya diketahui sang suami yang mendapat tahu mereka berdua memanggil satu sama lain dengan panggilan ‘abang-sayang’.

lebih menyakitkan hati, alasan guru berstatus ustaz tersebut apabila sudah kant0i adalah kerana isterinya di rumah seorang yang garang membuatkan dia jatuh hati kepada ibu muridnya yang manja dan ceria.

Mereka berdua akhirnya bercer4i dengan pasangan masing² kerana kemaruk cinta dan kebenaran trb0ngkar selepas bekas suami wanita itu berjumpa dengan bekas isteri guru terbabit.

Masakan tidak gar4ng di rumah? Nafkah tak pernah dicukupkan. Isteri kena buat macam macam untuk tampung ketidak-cukupan daripada suami.

Perkongsian itu mendapat perhatian ramai warganet di mana ramai yang memberi kata -kata refleksi untuk individu yang sudah mempunyai pasangan hidup agar menjaga ikhtilat, pandangan dan maruah.

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

sumber beautifulnara

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*