[VIDEO] Isteri Terberanak Sendirian Di Rumah, Suami Balik Solat Subuh Nangis Lihat Bayi

Setiap wanita h4mil biasanya akan berjaga-jaga sekiranya due date kandungan mereka hampir tiba. Memandangkan tarikh yang diberikan oleh doktor itu cumalah jangkaan sahaja, ada juga situasi di mana b4yi lahir lebih awal membuatkan para ibu sedikit p4nik apalagi untuk anak pertama.

Abang, ini b4yinya dah keluar…Berkat pertolongan Allah

Semalam, vide0 se0rang wanita yang begitu tenang melahirkan anak seorang diri di rumahnya telah menjadi tular. Tanpa bantuan sesiapa, dia sempat merakamkan m0ment indah itu menyaksikan tudungnya mempunyai kesan basah serta cecair berwarna kemer4han. B4yinya pula elok berada di pangkuan.

Haaaa? MasyaAllah…Allahuakhbar…Suami terus men4ngis lihat isteri sedang pangku b4yi fresh

Si suami yang baru pulang dari menunaikan solat subuh di surau luar lantas menangis melihat keadaan isterinya. Bertambah hiba apabila dia menyaksikan cahaya matanya selamat dil4hirkan tanpa sebarang k0mplikasi.

Ada rasa nak tek4nan nak ter4n & b4yi terus keluar

Menurut sumber cerita, katanya wanita ini memang sudah merasai contraction dan mereka bercadang ke pusat rawatan sesudah suami pulang dari surau nanti. Sepanjang menanti, rupanya air ketubannya sudah pecah menandakan kelahiran akan terjadi. Dalam sekelip mata, b4yi itu keluar dengan lancar. Kemudian, barulah ada bidan setempat datang ke rumah mereka untuk pemeriksaan lanjut. Vide0 luar biasa itu cukup mengundang rasa sebak dan meraih lebih 8.3 juta tontonan.

@latrilestari_

Berkat Pertolongan Allah ya Mom, Melahirkan dalam keadaan sendiri pasti sangat menakutkan dan membuat panik. Smoga Bisa lebih dipersiapkan ya Mom, demi keselamatan ibu dan bayi. Disclaimer : Persalinan di rumah sudah tidak diperbolehkan ya Mom, harus di faskes dan di tolong minimal 4 tangan ( 2 Nakes, bisa dokter, bidan, perawat terlatih) 🥰 #persiapanpersalinan #bidanpuskesmas #fyp

♬ suara asli – Hallo Bidan – Hallo Bidan

sumber:kisahdunia

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*