‘Saya Tak Akan Lupa Apa Dia Buat Dekat Mama, Sangat Teruk’ – Cik B Dedah DSV Bagi Bekas Suami Duit Bulanan Supaya Tak Diganggu

Pempengaruh media sosial, Cik B mendedahkan ibunya, Dato’ Seri Vida iaitu masih memberi wang belanja kepada bekas suami meskipun mereka sudah lama bercerai.

‘Saya tak akan lupa apa dia buat dekat mama’

Ketika ditemu bual dalam satu podcast Audio+, Cik B atau nama sebenarnya Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin akui masih tidak dapat melupakan apa yang dilakukan bapanya itu kepada Dato’ Seri Vida. Malah disebabkan kejadian itu juga, Cik B kini sangat melindungi dan menjaga ibunya itu.

Saya tak akan lupa apa yang dia buat dekat mama, depan mata saya. Memang sangat teruk. Kalau jumpa tu saya rasa geram sebab apa yang dia buat dekat mama.

Bercerita dengan lebih lanjut, Cik B mendedahkan bahawa Dato’ Seri Vida masih memberi wang kepada bekas suaminya itu setiap bulan agar tidak menganggu mereka sekeluarga.

Kami tak ada contact number tapi dia selalu minta dekat staf yang selalu bagi dia duit. Sebab mama tiap bulan akan bagi dia duit, supaya tak ganggu kami.

Video

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*