Janna terasa sbb Dini tinggi suara, pastu Mengamuk Dpn Org Ramai??

Pelakon Janna Nick berkata dia tidak boleh menerima sekiranya suaminya, Dini Schatzman bercakap dalam nada tinggi apabila berkomunikasi dengannya.

Menerusi satu video, Janna berkata hatinya sangat sensitif jika ada yang berbual dengan nada tinggi suara terutama suaminya.

@jannanickofficial

Replying to @Queen Zuhayra communication is KEY . saya doa awak & suami happy , sentiasa bercinta sampai tua ❤️

♬ original sound – jannanick95 – jannanick95

“Dulu Dini tidaklah cakap dengan nada lembut sangat. Saya tidak boleh dengan seseorang yang cakap dalam nada keras atau tinggi suara.

“Lama-kelamaan dia pun sudah terbiasa cakap dengan begini dengan saya. Kalau dia cakap kasar saya akan mudah terganggu dan rasa dia seorang panas baran,” katanya.

Sementara itu, Janna berkata Dini juga turut merasakan perkasa sama apabila dia bercakap dengan nada suara yang tinggi.

Jelas Janna lagi, dia dan Dini bukan mengada-ngada berbual dengan nada suara seperti itu namun mereka selesa berkomunikasi seperti sedemikian.

“Sekarang ini, kalau tiba-tiba saya marah dan tertinggi suara, dia pun akan jadi sensitif dan terasa. Jadi, kami lebih selesa berkomunikasi sebegini.

“Kami juga bukan sengaja nak mengada-ngada berbual seperti bayi (manja) tetapi inilah diri saya. Saya tiada memori pada zaman kecil, jadi sekarang ini saya mahu cipta balik,” katanya.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*