DJ Lin Akhirnya Bersuara dan Mohon Maaf Isu Pemecatan DJ Tyzo Suria FM

Kontrak penyampai radio suria FM, Tyzo atau nama sebenarnya Tuah Zolqarnain telahpun ditamatkan semalam. Banyak persoalan timbul selepas Tyzo dilihat tidak berpuas hati dengan keputusan itu dan turut mengucapkan terima kasih kepada DJ Lin kerana telah menganiaya dirinya.

Disebabkan itu, pengurus besar Suria FM, Rolinda Abd. Majid atau DJ Lin kini dicari untuk menjelaskan apa sebenarnya berlaku antara mereka berdua.

DJ Lin jelaskan dia terpaksa tutup mulut dan tunggu…
Memetik laporan Kosmo, DJ Lin yang dihubungi bagaimanapun tidak mahu memberikan sebarang kenyataan berkenaan video yang tersebar.

Bukan hanya itu, DJ Lin juga memberikan alasan dia perlu menutup mulut atas arahan pihak pengurusan tertinggi.

Minta maaf, saya tidak dibenarkan untuk beri apa-apa kenyataan. Tiada sebarang kenyataan boleh dikeluarkan.

InsyaAllah, Jumaat depan. Kami akan jelaskan semuanya dalam satu sidang media.

Nampaknya kita perlu menunggu 6 hari lagi untuk segala penjelasan dan sepanjang tempoh itu pasti keadaan juga akan kekal panas.

Kredit: Kosmo

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*