Lama Diamkan Diri, Isteri Syamsul Ira Kazar Akhirnya Tampil. Dedah Wajah Seseorang Buat Ramai Terkejut

Kuala Lumpur – Sekian lama mendiamkan diri, Ira Kazar, 27, akhirnya memuat naik gambar suaminya, Syamsul Yusof, 39, di Instagram Story, semalam.

Gambar yang dimuat naik Ira atau nama sebenarnya Faghirah Fatini Kazaruddin itu adalah gambar yang pernah dikongsikan suaminya sebelum ini.

Tanpa meletakkan sebarang kapsyen, hantaran itu cuma disertakan dengan lagu Nasty nyanyian Tyga dan Chris Brown sebagai muzik latar.

Perkongsian itu menjadi yang pertama buatnya selepas Syamsul bercerai dengan Puteri Sarah Liyana pada 14 Jun lalu.

Terdahulu, kisah perkahwinan mereka mendapat sorotan luar biasa apabila Syamsul mengesahkan dia sudah bernikah dengan Ira di selatan Thailand, Januari lalu.

Perkara itu disahkan oleh Syamsul menerusi sebuah video yang dimuat naik dalam Instagram pada Januari lalu.

Susulan itu, Puteri Sarah yang ketika itu masih isterinya memfailkan perceraian sebelum sah bercerai 14 Jun lalu.

Kredit : HM/IG

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*