“Mata Sepet, Kulit Putih Gebu” Comelnya Anak Kedua Emma Maembong, Ramai Cakap Macam Muka Korea!

Anak pertama pelakon, Emma Maembong, Shariq Gabriel cukup menarik perhatian ramai dengan wajah cukup segak dan ‘handsome’. Tambah comel bila mana Shariq memiliki mata berona kelabu kebiruaan yang lain dari yang lain.

Pun begitu, kehadiran anak kedua Emma, Shakil Aryan Shah juga tidak kurang segaknya malah menarik perhatian wargamaya.

Jika Shariq berwajah campuran Inggeris, lain pula dengan wajah Shakil yang berwajah seperti anak orang Korea dan Cina. Berkulit putih melepak dan gebu, namun memiliki mata yang sepet. Memang comel.

Menerusi Instagram anak kecil itu, Emma memuat naik gambar terbarunya bersama Shakil yang kini berusia dua bulan.

Rupanya Shakil banyak mewarisi wajah di sebelah neneknya yang merupakan seorang berbangsa Cina. Jadi tidak hairanlah apabila melihat wajah Shakil seperti anak Cina.

Meninjau diruangan komen rata-rata memuji wajah comel Shakil yang cukup comel seganding abangnya Shariq Gabriel.

Ada pula wargamaya yang bertanyakan jika Emma terkenan kerana menonton drama Korea.

“Kak emma selalu tengok drama Korea ke time pregnant 2nd baby.”

“Alhamdulilah comelnya hensem boy ni.”

“Gabriel macam mat saleh, adik macam Korea.”

Semoga Shakil Aryan Shah terus membesar dengan sihat dan menjadi anak soleh.

Terdahulu, Emma Maembong mendirikan rumah tangga bersama Muhammad Shazli Azhar pada 20 Februari 2020. Pasangan ini dikurniakan dengan dua cahaya mata, Shariq Arshan Gabriel dan Shakil Aryan Shah.

sumber: hm

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*