Melor dan Yasmin Kazar Umum Kehamilan Ira Kazar Dalam ‘Live’? Sekali Melor Kazar Dedah Perkara Sebenar

“Kami semua baik-baik saja, tiada terkesan dan Ira juga sentiasa positif,” kata kakak kepada Ira Kazar iaitu Melor Kazar, 40, apabila ditanya mengenai keadaan adiknya yang juga isteri kepada pengarah popular, Syamsul Yusof.

Melor yang juga kakak sulung dari lima beradik ditemui selepas majlis tayangan filem Sue-On, semalam, berkata meskipun berdepan dengan ujian rumah tangga, Ira tetap tenang dan positif.

Susulan tularnya klip tersebut, kakak sulung Ira Kazar terpanggil menjelaskan hal sebenar di ruangan komen. Melor Kazar menafikan bahawa adiknya itu sedang hamil.

Tidak hanya Ira, katanya, seluruh keluarga tetap menjalani kehidupan seperti biasa.

“Dengan apa yang berlaku, kami sekeluarga tidak terkesan dengan apa-apa, Alhamdulillah baik-baik saja. Hakikatnya semua sama saja, tiada apa yang lebih, tiada apa yang kurang.

“Kami menjalani kehidupan seperti biasa dan tiada kelainan. Ayah (Kazar) paling okay. Bila ayah okay dan kami pun okay. Keadaan Ira pun sama saja sejak dahulu, sentiasa positif.

“Kami mendoakan yang terbaik buat kedua-dua pihak, sebelah sana dan sini. Sebab kita nak cakap lebih pun tak boleh, kita tak lalui apa yang mereka hadapi. Kita sebagai keluarga hanya boleh nasihat, dengar atau tidak, terpulang sebab masing-masing sudah besar dan boleh berfikir,” katanya.

Dalam masa sama, Melor turut mendedahkan, dia tidak terkecuali membaca komen yang ditinggalkan netizen, namun memilih tidak mengambil serius.

“Kami baca semua komen dan kecaman netizen sama ada negatif atau positif. Yang baik kami ambil, yang buruk kami buang.

“Kami adik-beradik sudah diajar dan dididik untuk sentiasa bersabar. Sebab kalau baca akan mengganggu mental.

“Alhamdulillah, semua okay, nak kata kami takut ke mana-mana pun tidak sebab hidup perlu diteruskan,” katanya.

Sumber : yt cik koci

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*