“Boleh k0ngsi dekat status ws kot..” – Status Terkini Tokti Dan Suami Cetus Tanda Tanya Netizen?

Tindakan penyanyi tersohor negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza kongsi ‘quote’ berkaitan suami di InstaStory cetus tanda tanya netizen.

Menerusi beberapa muat naik, Siti Nurhaliza atau lebih mesra dipanggil Tokti dilihat berkongsi semula ‘quotes’ yang mempunyai kaitan dengan peranan suami.

Menerusi hantaran pertama, ‘quote’ itu menulis bagaimana layanan seorang suami kepada isteri mempengaruhi pembesaran anak.

Siti Nurhaliza kongsi ‘quote’ berkaitan suami?

Manakala menerusi perkongsian kedua pula, ‘quote’ tersebut memaparkan sebab-sebab seorang suami tidak boleh memarahi isteri.

Menerusi hantaran terakhirnya, penyanyi berusia 45 tahun itu berkongsi ‘quote’ yang menyatakan bahawa ujian terbesar seorang isteri bukanlah hamil atau melahirkan sebaliknya adalah suami.

“Ujian terbesar seorang isteri adalah suaminya. Bukan mengandung atau melahirkan, tetapi menahan kesakitan disaat suami tidak mengerti situasi, suasan dan perasaan isteri.

“Apalagi merasa tidak dianggap ada ketika suami meninggikan ego dan kesenangan sendiri,” tulis ‘quote’ terakhir itu.

Menjengah ke platform X, rata-rata netizen tertanya-tanya sekali gus membuat pelbagai spekulasi berhubung maksud tersirat di sebalik perkongsian berkenaan.

Apa terjadi?

Kenapa dengan Tokti?

Namun begitu, terdapat segelintir individu memilih untuk bersikap positif dengan mendoakan yang baik-baik sahaja buat penyanyi lagu Purnama Merindu itu.

Harap-harap bukan ditujukan kepada Datuk K

Bagaimanapun, setakat artikel ini ditulis, Tokti belum membuat sebarang kenyataan berhubung persoalan yang timbul dalam kalangan netizen.

Apa-apa pun, kita doakan yang baik-baik saja untuk Tokti! Harapnya perkongsian itu bukan tiada kaitan dengan kehidupan peribadi.

Sumber: Instagram Siti Nurhaliza, X , omm

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*