Netizen Ungkit lsu Lama? Shuib Tegaskan Kali Pertama Main Golf Bersama Watie

Pel4wak dan penyampai radio, Shuib menegaskan baru kali pertama bermain golf bersama isterinya Watie Hanifiah dimana ketika ini mereka sedang berbulan madu di Pulau Langkawi.

Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad berkata, ind1vidu yang meninggalkan sebarang komen dengan membuat spekulasi sendiri perlu menanggung kata-kata mereka di ‘sana’ nanti.

Kali pertama main golf bersama

“Saja je buat kapsyen ‘buat pertama kali’ tu, sebab memang pertama kali. Pertama kali main golf dengan Watie. Jadi kepada yang komen macam tahu.. tanggunglah d0sa-d0sa tu.

“Pasal ‘nice,nice’ ke apa tu.. tu kawan Watie,” katanya menerusi satu video InstaStory hari ini.

Netizen ungk1t 1su lama?

Difahamkan, ia susulan net1zen mengungk1t semula tentang sebuah video yang pernah tular memaparkan Watie bermain golf sambil berlatar belakang suara lelaki didakwa m1rip Shuib.

Menurut laporan Har1an Metro pada September lalu, pelawak berusia 38 tahun itu menafikan bahawa lelaki yang menyebut perkataan ‘nice’ dalam video berkenaan adalah dirinya.

“Ada yang mengatakan saya sudah lama mempunyai skandal dengan wanita itu (Watie) sejak 2019. Tuduhan itu sangat tidak adil dan baik untuk saya dan Allahyarham Siti Sarah.

“Kalau dengar semula rakaman itu memang perkataan ‘n1ce’ yang disebut seorang lelaki mirip suara saya, tapi individu di belakang dalam video itu bukan saya.

“Tak sama langsung. Biasalah kalau satu ayat senang dan boleh sama tapi suara itu bukan saya dan sangat kelakar. Setakat suara semua orang boleh t1ru dan mungkin ia satu kebetulan yang tidak dis4ngka-sangka,” katanya.

Shuib berkata, dia hanya mula menjinakkan diri bermain golf pada 2020 sewaktu negara berdepan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP).

“Video yang dimuat naik Watie adalah bertarikh 2 April 2019, yang mana pada tahun terbabit saya belum pegang kayu golf lagi. Saya tak tahu mengenai sukan itu pun,” ujarnya sebelum ini.

Terdahulu, Shuib dan Watie atau nama sebenarnya Fati Nikmatul Adawiyah Hanifiah selamat dinikahkan di Putra Glass House, Putra Heights, Subang Jaya pada Jumaat lalu.

Sebelum itu, Shuib berkahwin dengan Allahyarham Siti Sarah namun penyanyi itu men1nggal dunia akibat jangkitan C0VID-19 pada tahun 2021 selain dikurniakan empat cahaya mata.

Sumber: Instagram Shuib via ohmymedia

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*