“Terima kasih jadikan saya isteri..” Aisyah Umum status hubungan terkini..

Alif Teega, nama bukan asing lagi pada masa kini di sosial media. Alif Teega pada bulan lepas telah mengejutkan ramai orang apabila mengahwini isterinya yang kedua, Fatin. Baru-baru ini dia telah muatnaik di Instagram mengenai hadiah yang diterima daripada isteri pertamanya, Aisyah Hijanah iaitu roti wap dan surat untuknya.

Surat yang ditinggalkan oleh Aisyah penuh dengan ucapan terima kasih kepada Alif kerana memberi kebahagiaan dan semangat dalam hidupnya. Aisyah juga mengungkapkan rasa syukur kerana Alif menjadikannya seorang isteri yang senantiasa gembira sepanjang masa pernikahan mereka.

Sebelum peristiwa ini, masyarakat telah dikejutkan saat Aisyah menyatakan kesemua 100% harta milik berdua telah diserahkan kepadanya setelah mendapat kesepakatan daripada kedua belah pihak.

Serentak dengan itu, Alif juga melalui hantaran yang sama bahawa dia akan terus mendukung Aisyah. Selain itu, dia juga mengatakan bahwa Aisyah banyak mengajarnya untuk menjadi seorang suami yang bertanggungjawab.

Sumber: kisahdunia

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*