“Tak Payah Berangan, Jumpa Di Padang Mahsyar Je!” – Rita Rudaini ‘Warning’ Bekas Suami Jangan Jumpa Anak

Sedia maklum, Rita Rudaini sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga bersama pemain bola sepak, Mohd Aidil Zafuan pada tahun 2008 dan mereka dikurniakan dua orang cahaya mata, namun perkahwinan itu berakhir pada tahun 2013.

Sayu hantar anak balik asrama
Melalui Instagram pelakon tersebut, dia memuat naik video sambil meluahkan rasa sayu selepas hantar anak sulungnya, Rayyan pulang ke asrama penuh bagi sesi persekolahan 2024.

Hantaran itu telah menarik perhatian seorang netizen untuk bertanyakan tentang keberadaan bapa kandungnya, Aidil sama ada pernah jenguk ataupun tidak.

Tak payah berangan!
Sedar dengan komen yang ditinggalkan oleh individu itu, Rita tampil membalas dengan kata-kata sindiran dengan mengingatkan bekas suaminya untuk tidak meletak harapan berjumpa dengan anak-anak.

Malah mendakwa Aidil sama sekali tidak pernah mengambil tahu soal darah dagingnya sendiri sejak mereka kecil lagi.

Kenyataan yang dibuat itu sekali gus meraih perhatian ramai dan rata-ratanya kagum dengan kecekalan aktres terbabit membesarkan anak sendirian.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*