Sedihnya! Anak Jual Semua? Ini Yang Terjadi Kepada Rumah Besar Peninggalan Sharifah Aini!

“Ia betul ini rumah Allahyarham Datuk Sharifah Aini dan memang hendak dijual”, kata seorang individu yang ditemui berada di rumah berkenaan di Petaling Jaya.

Rumah Kediaman itu Dijual

Menurutnya rumah itu hendak dijual oleh anak Allayarham berikutan ia sangat besar buat mereka sekeluarga.

“Tiada sebab lain melainkan rumah itu terlalu besar untuk dihuni dan sudah diserahkan kepada ejen rumah untuk dijual”, katanya yang enggan dikenali.

Tinjauan ke rumah berkenaan sebelum ini mendapati ia masih dihuni dan tiada sebarang papan tanda atay kain rentang yang bertulis untuk dijual.

Cubaan untuk bertemu anak Allayarham, Aliff Omar Ali gagal kerana menurut individu berkenaan, dia hanya akan memberi kerjasama kepada mereka yang ingin berurusan mengenai rumah berkenaan.

“Maaf ya kalau ditanya soal lain rasanya tuan rumah tidak berminat tetapi untuk membeli rumah ini mungkin dia boleh memberi kerjasama”, katanya.

Terdahulu, sebuah laman di Facebook menyiarkan iklan mengenai rumah banglo mewah di Petaling Jaya hendak dijual dengan harga 8 Juta Ringgit Malaysia. Pada iklan berkenaan turut ditulis rumah itu adalah kepunyaan seorang penyanyi popular Malaysia.

Dalam pada itu, bekas suami Allahyarham Sharifah Aini, Ali Bakar ketika dihubungi berkata, dia tidak tahu menahu mengenai penjualan rumah itu.

“Saya sudah lama tidak ada hubungan dengan arw4h, rasanya tidak manis jika saya terlalu banyak memberi komen. Lagipun s0al penjualan rumah ini adalah s0al per1badi”, katanya.

Tambahnya lagi, dia sendiri tidak ada bercakap apa-apa mengenai penjualan rumah itu, oleh itu dia tidak mahu mengula$ lanjut.

Bagaimanapun, pencarian untuk mendapatkan $tatus sama ada rumah tersebut sudah dibeli atau belum tidak membuahkan sebarang hasil.

Sumber : Youtube

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*