“Siapa Tak Mahu Zuriat Kan..” Pelakon Hannah Delisha Jawab Status Sebenar Hubungan Rumahtangga

“Siapa tidak mahu zuriat kan, tetapi soal rezeki ini saya dan suami sepakat tidak mahu terlalu memaksa atau mempersoal.”

Demikian jawapan pelakon dan penyanyi, Hannah Delisha tatkala ditanya adakah dia dan suami mempunyai perancangan zuriat selepas berkahwin dua tahun lalu.

Jelas Hannah kepada Utusan Malaysia, dia percaya Tuhan lebih mengetahui waktu terbaik untuk mereka memiliki zuriat dan dalam pada masa sama, terbuka sekiranya dikurnia cahaya mata dalam masa terdekat.

“Ada juga terima pertanyaan berkaitan zuriat ini, tetapi saya dan suami tidak ambil hati. Cuma kadang-kadang terfikir juga. Terutama soal usia dan perancangan masa depan kan.

“Tetapi kami serahkan soal rezeki bulat-bulat kepada Tuhan. Dia lebih tahu,” ujar isteri kepada Imam Shah itu.

Dalam pada itu, pelakon Andai Itu Takdirnya tersebut juga mengakui tidak dapat lari daripada desas desus berhubung keadaan rumah tangganya kerana jarang berkongsi perihal suami di media sosial.

“Banyak sahaja khabar angin saya dengar. Ada yang ingatkan hubungan kami bermasalah, ada juga yang ingat saya belum kahwin lagi. Bukan tidak mahu kongsi, tetapi kami berdua selesa begini.

“Sejak awal perkenalan pun kami jarang kongsi pasal peribadi. Banyak hantaran adalah tentang kerja dan perniagaan.

“Setiap orang ada cara sendiri dan ini adalah pilihan kami. Selagi khabar angin tidak memudaratkan, saya fikir tiada masalah untuk terus privasi sebegini,” kongsinya.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*