“Dia Wanita Sejak Lahir! Saya Percaya Bakal Isteri Saya” – Tunang Mengamuk Lucinta Luna Dikatakan ‘Bapok’

Pempengaruh transgender dari Indonesia, Lucinta Luna baru-baru ini menjadi bualan hangat selepas dia bertunang dengan seorang lelaki.

Apatah lagi, majlis itu dilakukan secara terbuka di negara tersebut membuatkan masyarakat di sana mempersoal pihak berrwajib tidak mengambil tindakan.

“Kita Sudah Halal Sayang” – Tunang Dengan Mat Saleh, Netizen Takut Lucinta Luna Jadi Punca Malapetaka Tuhan
Terbaru, tular rakaman mempamerkan tunangnya yang dikenali sebagai Alan mengamuk ketika menjadi tetamu jemputan program podcast Deddy Corbuzier.

Menerusi program itu, Deddy telah bertanya kepada Alan jika dia tahu tentang status Lucinta yang sebenarnya merupakan seorang lelaki.

Lucinta kemudian menumbuk meja dan menengking Debby mengatakan dia bukan seorang transgender dan tunangnya kemudian mula naik angin.

lucinta luna

Alan memarahi Deddy kerana asyik bertanya tentang soalan tidak sepatutnya sedangkan dia dan Lucinta hadir menjadi tetamu untuk berborak tentang kisah cinta dan perkahwinan mereka.

Dia adalah wanita sejak lahir. Saya percayakan bakal isteri saya. Kenapa kamu asyik cakap dia transgender? Kami datang sini untuk bercakap tentang perasaan dan perkahwinan kami.”
Dia kemudian bangun dan bergerak ke Deddy dan menuntut lelaki itu meminta maaf kepada Lucinta yang turut akui turut berasa sakit hati dengan pertanyaan tersebut.

Dalam pada itu, video tersebut meraih perhatian warganet tetapi ramai di antara mereka yang berpendapat ia adalah content yang sudah dirancang.

Malah sesetengah individu turut menyindir dan bertanya berapa bayaran diterima pasangan songsang itu untuk membuat video ‘lakonan’ murahan tersebut.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*