“You Teman I Pula Okey” – Shuib Bawa Watie Makan Di Tempat Kegemaran Siti Sarah

Mungkin awalnya ada peminat yang tidak setuju dan membantah keputusan Shuib Sepahtu bernikah dengan Watie Hanifiah, namun lama kelamaan semakin ramai suka melihat kehidupan pengantin baru ini. Termasuklah dengan video terbaru yang dikongsikan kurang 1 jam lalu.

Pertama kali bawa Watie makan sini, yessss dia suka

Sedang makan tengah hari berdua, Shuib telah membawa Watie ke salah sebuah kedai makan yang merupakan tempat kegemaran Allahyarhamah isterinya, Siti Sarah Raisuddin. Sambil menikmati nyanyian seorang busker tidak jauh dari situ, Watie nampak berselera menjamu makanan di sana.

You teman I makan sini pula okey…Tempat penuh kenangan

Meskipun ia bukanlah sebuah restoran mewah, Watie akui suka dan memuji kesedapan lauk-lauk kampung berkenaan. Lucunya, mereka sempat bergurau saat Shuib merakam muka Watie dengan jarak terlalu dekat. Jelas pelawak itu, kedai tersebut diperkenalkan oleh Siti Sarah sejak zaman bercinta lagi dan mereka telah makan di sana selama 13 tahun berturut-turut.

Shuib bawa ke tempat kenangan dengan Sarah pun Watie tak kecik hati, nampak happy sangat

Menerusi ruangan komen, ramai yang memuji kesefahaman Watie yang mampu meraikan kenangan manis Shuib dan Siti Sarah suatu ketika dahulu. Sekilas pandang, mereka merasakan layanan Shuib kepada Watie saling tak tumpah seperti layanan dengan Sarah.

Kredit : Instagram Shuib Sepahtu & Kisah Dunia

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawap langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawap anda sendiri. Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*